Серпень
Планування навчального матеріалу:
1. Види планування: календарне та
урочне.
2. Вимоги до сучасного уроку.
3. Складання плану-конспекту
уроку.
4. Методичні рекомендації до
проведення першого уроку.
5. Обговорення
інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін.
Вересень
1. Ведення шкільної документації.
• Види шкільної документації.
• Ведення класного журналу.
2. Єдині вимоги до усного і
письмового мовлення учнів.
3. Про причини конфліктів між
учителями та батьками та як їм запобігти.
4. Практичне заняття. Обговорення
статті «Навчи дитину вчитися» В. Сухомлинського.
Жовтень
Форми навчання в школі:
1. Урок — основна форма навчання.
2. Структура уроків різних типів.
3. Опрацювання критеріїв результативності
роботи вчителя.
Листопад
1. Використання дидактичного та
роздаткового матеріалів, наочності на уроках різних типів.
2. Форми і методи, які сприяють
ефективному засвоєнню навчального матеріалу.
3. Практичне заняття:
виготовлення зразків дидактичного матеріалу.
Грудень
Нетрадиційні форми проведення уроків та позашкільної
роботи з учнями:
1. Види нестандартних уроків.
2. Практичне заняття: розробка
позакласного заходу.
Січень
1. Виховна спрямованість
програмового матеріалу.
2. Форми роботи, які забезпечують
виховання працелюбності, духовності.
3.3 історії педагогіки. Іван
Огієнко.
4. Практичне заняття: розробка
позакласного заходу.
Лютий
Організація та види самостійної роботи учнів на
уроках:
1. Місце самостійної роботи під
час вивчення теми.
2. Проблеми часу на уроці.
3. Практичне заняття: опрацювання
пам'ятки для самостійної роботи з підручником.
Березень
1. Забезпечення учнів
раціональними прийомами навчальної праці.
2. Формування розумової культури
учнів у процесі навчання.
3. Практичне заняття: самоаналіз
проведених уроків.
Квітень
1. Поєднання колективних та
індивідуальних форм навчання на
уроці.
2. З історії педагогіки. Софія
Русова — педагог, громадський діяч.
3. Практичне заняття: огляд
творчих доробків молодих учителів.
Травень
Диференційований підхід до навчання:
1. Моделі диференційованого
навчання.
2. Різнорівневі завдання.
3. Практичне заняття: розробка
диференційованих завдань.
Робота між засіданнями:
1. Робота з батьками: як знайти
порозуміння?
2. Становлення молодого вчителя в
колективі (взаємовідносини з колегами, адміністрацією)
Немає коментарів:
Дописати коментар