Наказ про організацію інклюзивного навчання у школі

Управління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради
Загальноосвітня школа I-III ступенів № 3

НАКАЗ
05.09.2015                                                                                     №


Про організацію інклюзивного навчання
у 2015-2016 навчальному році

      Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 року № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Концепції розвитку інклюзивного навчання, затвердженої наказом МОН від 01.10.2010 року № 912, наказу управління освіти Марганецької міської ради №256 від 01.09.2015 «Про організацію інклюзивного навчання у 2015-2016 навчальному році», з метою реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти, інтеграції їх у суспільство та організації супроводу їх навчання і виховання за місцем проживання



НАКАЗУЮ:

1.     Організувати інклюзивне навчання для учня  2-Б класу
Ковальова Павла Костянтиновича, 04.03.2007 р.н.  (підстава - Витяг з протоколу діагностичного засідання ОПМПК № 131-а від 24.03.2015р.)
2.     Призначити Крючкову Вікторію Леонтіївну асистентом вчителя у 2-Б класі для здійснення супроводу дитини в умовах інклюзивного навчання згідно з законодавством.
3.     Заступнику директора з НВР, голові шкільного психолого-медико-педагогічного консиліуму Лук'яненко Ю.В. забезпечити виконання законодавства щодо розроблення та складання «Індивідуальної програми розвитку» для дітей з особливими освітніми потребами з залученням фахівців ПМПК.
4.     Вчителю-логопеду Проказі О.М., психологу Каплистій С.К., класному керівнику Зотовій А. В., соціальному педагогу Торгонській І.М., медичній сестрі Бовді В.І. здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей в умовах інклюзивного навчання.
5.     Торгонській І.М., соціальному педагогу:
5.1.         Постійно поновлювати банк даних дітей з особливими освітніми потребами.
5.2.         Забезпечити соціально-педагогічний патронаж дітей з особливими потребами, створювати умови для навчання і виховання цих дітей.
6.     Каплистій С.К., психологу:
6.1.         Забезпечити вивчення індивідуальних психологічних особливостей учнів в умовах інклюзивного навчання, проводити психокорекційну роботу з метою розвитку потенційних можливостей дитини та формування особистості.
6.2.         Надавати батькам учнів з особливими потребами консультативну допомогу щодо особливостей розвитку та пізнавальної діяльності дітей.
7.     Зотовій А.В., класному керівнику, здійснювати навчально-виховний процес у 2-Б класі з інклюзивним навчанням відповідно до навчального плану школи з урахуванням потреб дітей з особливими  освітніми потребами та Індивідуальної програми розвитку учнів.
8.     Бовді В.І., медичній сестрі, систематично відстежувати стан здоров’я учнів з особливими потребами, інформувати адміністрацію, батьків, вчителів, ПМПК про особливості та можливі порушення стану здоров’я дітей з метою попередження ускладнень та надання дітям відповідної допомоги фахівцями.
9.     Усім працівникам, відповідальним за організацію та здійснення  інклюзивного навчання у школі, вивчити нормативну базу та методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у ЗНЗ.
10.                        Координацію роботи щодо виконання даного наказу покласти на заступника директора з НВР Лук'яненко Ю.В., контроль залишаю за собою.



Директор школи                                                         Н.І.Куржанова

Немає коментарів:

Дописати коментар