Управління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради
Загальноосвітня школа I-III ступенів № 3
НАКАЗ
05.09.2015 №
Про організацію інклюзивного
навчання
у 2015-2016
навчальному році
Відповідно до законів України «Про
освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України від
27.08.2010 року № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній
навчальний заклад», від 15.08.2011 № 872 «Про затвердження Порядку організації
інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», Концепції
розвитку інклюзивного навчання, затвердженої наказом МОН від 01.10.2010 року №
912, наказу управління освіти Марганецької міської ради №256 від 01.09.2015 «Про
організацію інклюзивного навчання у 2015-2016 навчальному році», з метою
реалізації державної політики щодо забезпечення права дітей з особливими
освітніми потребами на здобуття якісної освіти, інтеграції їх у суспільство та
організації супроводу їх навчання і виховання за місцем проживання
НАКАЗУЮ:
1. Організувати інклюзивне навчання для учня 2-Б класу
Ковальова
Павла Костянтиновича, 04.03.2007 р.н. (підстава
- Витяг з протоколу діагностичного засідання ОПМПК № 131-а від 24.03.2015р.)
2. Призначити Крючкову Вікторію Леонтіївну асистентом вчителя у 2-Б класі для здійснення
супроводу дитини в умовах інклюзивного навчання згідно з законодавством.
3. Заступнику директора з НВР, голові шкільного психолого-медико-педагогічного
консиліуму Лук'яненко Ю.В. забезпечити виконання законодавства щодо розроблення
та складання «Індивідуальної програми розвитку» для дітей з особливими
освітніми потребами з залученням фахівців ПМПК.
4. Вчителю-логопеду Проказі О.М., психологу Каплистій С.К., класному керівнику
Зотовій А. В., соціальному педагогу Торгонській І.М., медичній сестрі Бовді В.І.
здійснювати психолого-педагогічний супровід дітей в умовах інклюзивного
навчання.
5. Торгонській І.М., соціальному педагогу:
5.1.
Постійно поновлювати банк
даних дітей з особливими освітніми потребами.
5.2.
Забезпечити
соціально-педагогічний патронаж дітей з особливими потребами, створювати умови
для навчання і виховання цих дітей.
6. Каплистій С.К., психологу:
6.1.
Забезпечити вивчення
індивідуальних психологічних особливостей учнів в умовах інклюзивного навчання,
проводити психокорекційну роботу з метою розвитку потенційних можливостей
дитини та формування особистості.
6.2.
Надавати батькам учнів з
особливими потребами консультативну допомогу щодо особливостей розвитку та
пізнавальної діяльності дітей.
7. Зотовій А.В., класному керівнику, здійснювати навчально-виховний процес у 2-Б
класі з інклюзивним навчанням відповідно до навчального плану школи з
урахуванням потреб дітей з особливими
освітніми потребами та Індивідуальної програми розвитку учнів.
8. Бовді В.І., медичній сестрі, систематично відстежувати стан здоров’я учнів
з особливими потребами, інформувати адміністрацію, батьків, вчителів, ПМПК про
особливості та можливі порушення стану здоров’я дітей з метою попередження
ускладнень та надання дітям відповідної допомоги фахівцями.
9. Усім працівникам, відповідальним за організацію та здійснення інклюзивного навчання у школі, вивчити
нормативну базу та методичні рекомендації щодо організації інклюзивного
навчання у ЗНЗ.
10.
Координацію роботи щодо виконання даного
наказу покласти на заступника директора з НВР Лук'яненко Ю.В., контроль залишаю
за собою.
Директор школи Н.І.Куржанова
Немає коментарів:
Дописати коментар